За никого не е тайна, че Call of Duty на Activision на практика е FIFA-та на шутърите от първо лице. Ежегодни издания, 20+ милиона продадени копия всеки сезон и поява на почти всички възможни модерни платформи.
Нещо повече, като изключим Sony,...
В рамките на последната декада FIFA се обособи като един от гейм мастодонтите, който продава по 20+ милиона копия всеки сезон. Дали обаче Electronic Arts се осланя на навика на потребителите да купуват всяка година поредицата и не си дава зор да я...
За съжаление на Konami, влакът с продажбите на 20+ милиона копия всяка година отдавна си замина и негов ексклузивен машинист е FIFA на Electronic Arts.
От друга страна, PES има своята приятна ниша, която дава шанс на японския издател просто да...
Близък мой приятел преди време ми сподели, че Хидео Коджима – режисьорът, дизайнерът и сценаристът на Metal Gear Solid серията – е трудна, дори неприятна личност в реалния живот (въпросният приятел е по-навътре в серията от 99.9% от...
Неочаквано, Until Dawn се оказа една от най-приятните гейм изненади за годината. Продуктът на Supermassive Games е не само един от най-забавните дигитални продукти за 2015 г., но и предвестник на бъдещето на слашър жанра. Последният, ако си малко...
God of War III беше и все още е един от софтуерните апотеози на PS3, спомогнал (заедно с продукти като Uncharted 2, The Last of Us, Journey и т.н.) до голяма степен конзолата на Sony в крайна сметка да задмине по продажби основния си конкурент Xbox...
Лятото обикновено е период, в който се появяват част от най-странните продукти на териториите на гейм индустрията. Такъв е и настоящият случай.
Tembo The Badass Elephant има име за милиони, но, за щастие, е и една от най-свежите платформени игри за...
Към днешна дата Mortal Kombat може би е втората най-популярна бойна серия, изоставаща единствено от Street Fighter на Capcom. Последният МК - Mortal Kombat 9, беше един особено сполучлив опит за завръщане към корените на поредицата.
С появата на...
Предварителните очаквания за Battlefield Hardline на талантливото студио Visceral Games бяха може би най-ниските за което и да е заглавиe от популярната серия на Electronic Arts. Говореше се за проблеми с производителността, отдалечаване от...
Моментално признавам, че Bloodborne е най-добрият ААА софтуер, който е попадал в ръцете ми от времето на The Last of Us (издаден през 2013 г.). В същото време е и най-качествената игра за сегашното поколение домашни гейм платформи –...
The Order 1886 е от онези продукти, които едновременно показват бъдещето на конкретна индустрия (в случая игралната), но в същото време ще останат в историята като такива от типа "какво можеше да бъде".
Защото за всяка изумително рендрирана в реално...
Първият Хобит беше приятен, макар и една идея ненужно удължен филмов прочит на една от големите творби на Толкин. Истината е, че същото определение до голяма степен важи за "Хобит: Пущинакът на Смог".
Тоест отново говорим за задължително...