Едва ли има фен на футбола, който поне веднъж да не е оставал раздразнен от начина, по който американците преименуват любимия ни спорт на крайно тъпото "soccer".
Донякъде ги разбираме, тъй като те вече си имат спорт, наречен футбол (макар че в него играта с крака, която да оправдае подобно име, е почти несъществуваща), но ето, че най-накрая се появи някой, който да им каже истината в очите.
Броени дни преди началото на Световното първенство в Бразилия, супермоделът Адриана Лима взе участие в оригинална реклама на автомобилната компания Kia, която е и един от големите спонсори на Мондиал 2014.
Сюжетът на рекламата не е особено многопластов. Изкусителната бразилка спира с автомобила си насред игрище за американски футбол, укротявайки под токчетата си официалната топка на Световното първенство.
И докато невярващите момчета, практикуващи американски футбол, се опитват да осмислят картината пред себе си, супермоделът ги забива в земята със съвсем простото, но съдържателно - "В моята страна това се нарича футбол".
Смятаме, че е крайно време американците да си вземат бележка и най-после да си прекръстят подобаващо спортовете, особено след като и самата Адриана Лима взе отношение по въпроса. Айде, янки, чакаме!