Направи плочки в 7 лесни стъпки

11.09.2019, 15:00

Нищо, че лятото мина!

   
 
Направи плочки в 7 лесни стъпки
Източник: ALLIE HOLLOWAY/Men's Health

Истината е, че дори и да нямаш плочки на корема, пак можеш да бъдеш щастлив и пълноценен мъж. Но, ако искаш да изглеждаш като фотомодел на бельо, имаш нужда от всеобхватна и редовна тренировка. Освен, че ще направиш плочки, упражненията ще ти помогнат да оправиш стойката си и да бъдеш физически издръжлив.

Насоки

Тренирай в продължение на 5 дни, след това почивай два дни. Прави тази тренировка 3 дни в седмицата, като между тях прави упражнения с тежести. В първия ден направи 4 серии по 10 вдигания, след което бягай за 30 минути. На втория ден направи 4 серии по 10 напада на крак и 4 серии от 10 реда с гири на рамо, след което бягай за 30 минути. Започвай всяка тренировка със загрявка: 1 минута скокове и 5 повторения на разтягания.
Повдигане в две стъпки


Коремни преси

Претегляне

Повдигане на крака на една страна

Повдигане

Лицеви опори с гирички

"Люлка"

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ
Резултати | Архив
  • inews
  • fitwell
  • jenite
  • sporta