Това Рик Женест ли е?  7 Виж всички снимки

31.12.2011, 15:12

   
 

Да, в пълния му блясък, който е потънал в черните дупки на черепа му.

С ръка на сърцето си ви казвам, че това момче ми харесва, не защото е красив (преди е бил), а защото не се страхува да бъде това, което иска да бъде. Приемам напълно идеята му да бъде различен – че кой иска да е като всички останали?

Нещото, което обаче ми е трудно да приема, е преекспонирането на "изродския" му външен вид в модните среди. Опитът на Никола Формичети за Thierry Mugler беше достатъчен, а и той представи Рик като човек, който може да изглежда добре и с костюм. Дизайнерът запази ахроматичния дух на цялата рекламна кампания, която направи със Зомби бой, вземайки предвид факта, че черното е цветът, който най-много му отива. Дори до Лейди Гага момчето изглеждаше добре.

След това обаче всичко се размаза. Буквално. Намеси се хиперболата, но не онази, която познаваме от литературата и математиката, а тази в модата. И макар и да знаем, че при нея всичко е позволено, общите правила на живота все още не са престанали да важат.

Всичко прекалено е грозно, казват мъдрите хора. А в случая с фотосесията на фотографа Бартек Сейва това важи с пълна сила. Няма да ви развалям удоволствието, като коментирам снимките, но само държа да отбележа, че саката на полската марка Rodrigo De La Garza са изключително вибриращи на честотата на текущите модни тенденции.

Гледайте и вярвайте на очите си!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ако смятате, че това не ви е достатъчно, то можете да видите още в галерията ни.

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ 1
Подреди по: Най-нови | Най-стари

от Не е посочен | 02.01.2012 | 16:47
1 Теодора,не бих прочела коментара Ви,ако не беше снимката,която го промотира!Интересно нали,както пържите редове от материала Ви,по които личи ,че никога не сте харесва ли това момче.Но какво да се прави модата винаги е била това което не ни харесва.Много слаби жени,корсети.Джон Галяно и всичко останало!Всичко е преекспонирано и цели да ни направи - уникални и незабравими.НЕ ЗНАМ ДАЛИ ТОЗИ ОБРАЗ МИ ХАРЕСВА,НО МИСЛЯ ЧЕ Е ДОБРА ПРОВОКАЦИЯ ДА СЕ ПОСТАРАЕМ ДА ИЗРАЗИМ СЕБЕ СИ,ЧРЕЗ ВСИЧКИ ФОРМИ И НАЙ СЕТНЕ У НАС В БЪЛГАРИЯ ДА СЕ ПРЕЧУПИ СТЕРЕОТИПА ОООООО УЖАС ТРЯБВА ДА ЦЪМ,КАТО МУТРЕСА,ФОЛК ПЕВИЦА.ЛЕЛКА.Еми това е посланието на кампанията за мен изобщо,а в модата хиперболата е ключ към продажбата!
НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ