Татуирани коли и интересен мастилен маркетинг

20.11.2015, 16:30

Татуировките влизат в рекламния бизнес

   
 
Татуирани коли и интересен мастилен маркетинг

През последните години татуировките успяха буквално да се инфилтрират в мейнстрийм културата, модата и дизайна. В момента най-новата сфера, в която татуировките и дизайнът си стискат ръцете, е автомобилната индустрия. Много от най-големите марки използват тату културата, като Peugeot, които дори направиха свой концептуален "татуиран" модел на серията 108.

1600155

Графичният татуист, когото от френската компания са избрали да направи моделa, e известен като Xoil. Той използва техниката dotwork и рисува уникална глава на лъв върху покрива на автомобила. Друга кола на марката, която са решили да "татуират", е модел от серията Peugeot 208.

1600163

Немците от Opel са по-маркетинг насочени, те използват в рекламите си татуирани модели като Кено Лейднър и Адам Рокс. Рекламистите, които работят за автомобилната компания, казват, че искат да въплътят лошото момче в духа на марката.

 

 

Ferrari и Lamborghini не остават по-назад - те са поръчали концептуални татуирани модели на художника Филип Паска и Димитри ХК.

1600160

1600156

1600157

1600158

1600161

По-всичко личи, че маркетингът се опитва да бъде максимално креативен, а тату изкуството все още донякъде се бори за приемане и налагане. И докато тази форма на взаимно използване носи успех, ще видим много интересни модели.

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ