Лекотоварният отдел на Volkswagen показа обновения Amarok преди няколко месеца, но сега, маркетинговите специалисти активира феноменална рекламна кампания.
Интересното е, че кстериорът на концепта, както и арктическия камуфлаж, са създадени от същия човек, който е работил по реквизита на четвъртия филм от поредицата за "Лудия Макс".
Името на бруталната машина е Korama и представлява уникална разработка с чисто ново купе, описвано от като "бойна броня". Идеята е – да се накарат хората да си задават въпроси и да стигнат до ценовата листа на V6 Amarok.
Korama е част от маркетингова кампания на Volkswagen Amarok V6 фейслифт, който е хит Австралия. Под капака на пикапа се намира 3.0-литровият V6 двигател на серийния модел, разполагащ с 224 к.с. и 550 Нм максимален въртящ момент. Моторът има и функция за overboost, която увеличава за няколко секунди пиковото налягане на турбината и увеличава мощността с допълнителните 20 к.с.
Korama e начинът Volkswagen Australia да представи V6 Amarok по малко по-различен начин. Ето как: