Новите дрехи на царя: Volkswagen подготви Amarok

03.12.2016, 12:00

Прототипът се пласира в Австралия

   
 
Новите дрехи на царя: Volkswagen подготви Amarok

 Лекотоварният отдел на Volkswagen показа обновения Amarok преди няколко месеца, но сега, маркетинговите специалисти активира феноменална рекламна кампания. 

Интересното е, че кстериорът на концепта, както и арктическия камуфлаж, са създадени от същия човек, който е работил по реквизита на четвъртия филм от поредицата за "Лудия Макс".

Името на бруталната машина е Korama и представлява уникална разработка с чисто ново купе, описвано от като "бойна броня". Идеята е – да се накарат хората да си задават въпроси и да стигнат до ценовата листа на V6 Amarok.

1815923

Korama е част от маркетингова кампания на Volkswagen Amarok V6 фейслифт, който е хит Австралия. Под капака на пикапа се намира 3.0-литровият V6 двигател на серийния модел, разполагащ с 224 к.с. и 550 Нм максимален въртящ момент. Моторът има и функция за overboost, която увеличава за няколко секунди пиковото налягане на турбината и увеличава мощността с допълнителните 20 к.с.

Korama e начинът Volkswagen Australia да представи V6 Amarok по малко по-различен начин. Ето как:


   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ