
В Шанхай дебютира Renault R.S. 2027. Така французите виждат болидите във F1 след 10 години. Компанията се завърна като конструктор за началото на миналия сезон и през 2017 и денострират огромен напредък пред конкуренцията.
Теглото е едва 600 килограма, а хибридната система за задвижване – 1340 конски сили, което осигурявауникален коефициент на съотношението мощност/тегло. Върви се към закрити кокпити и по-сериозна защита на пилотите. Кокпита е напълно прозрачен, за да могат феновете да гледат какво прави зад волана пилотът. Пилотът е защитен и от два титаниеви ролбара.
Другите достойнства:
Задвижване на четирите колела, хибридната система с батерии, чиито капацитет е пет пъти по-голям от тези, които сега се използват във F1. Другите промени са съчетание от агресивно развитие на аеродинамиката.