Нарича се сравнителна реклама и е напълно позволена в Щатите. Тя дава възможност да се изтъкнат предимствата на продуктите и да се акцентира върху недостатъците на конкуренцията. Така Chevrolet сравни пикапа Silverado с новия Ford F-150.
Ford F-150 е най-продаваният пикап в САЩ, като новото му поколение направи новаторска стъпка - алуминий. От него са изработени както купето, така и платформата на F-150.
Chevrolet Silverado е основният конкурент на Ford и продължава да се произвежда от високоякостна стомана.
Chevrolet сравни своя Silverado с тези на конкурента F-150. И по-точно – издържливостта на товарния отсек. Единият от тестовете включва изсипване на камъни с общо тегло около 380 кг. в
багажниците на двата модела, а другият представлява случайно изпускане на метална кутия за инструменти - около 13 кг.
Резултатите са потресаващи - Ford F-150 буквално се пробива, докато при Silverado остават само вдлъбнатини.
След разпространението на видеото от Honda правят по-брутален експеримент - изсипват 400 кг. камъни в багажника на пикапа Ridgeline. Щетите тук са само няколко минимални драскотини. Трябва да допълним, че пикапът притежава усилен композитен предпазител.