Много компании имат своеобразно хоби: да пускат периодически някакъв не особено адекватен продукт. Понякога в качествоти на традициите, а понякога като каприз на ръководството. Разбира се, всичко има за цел да се превърне PR политика, но пък да следиш тези продукти винаги е доста интересно.
Honda, освен коли и мотоциклети, произвежда и косачки за трева – основният инструмент за релаксация на американските мъже на средна възраст. Както знаеш тогава мъжете претърпяват криза и много от тях се връщат в детските си години – най-вече в идеята да си премерят репродуктивния орган с другите мъже (със съседа). Сега нека вземем всичко това и добавим необходимостта всяка седмица да се коси тревата и ще получим супер бруталната пращяща от ярост и тестостерон косачка на Honda.
Honda бързо усети тенденцията, така че периодично актуализира собствената си косачка с бруталното име Mean Mower. Записът в книгата на Гинес (160 км / ч за 6 секунди), както и символът 666 в адреса на видеото в YouTube - сами говорят.