Време беше. Най-накрая от Autoweek показаха своята класация 2011 Best of the Best. Трябва да подчертаем, че класацията е абсолютно независима, като нито един автопроизводител не е участвал по никакъв начин и не е повлиял на резултатите. Никой освен редакторите не са знаели дори участниците в подреждането, затова можем изцяло да се доверим на тяхната преценка.
Колегите от Autoweek са подбирали автомобилите в класацията си и са ги оценявали по задвижването, удобството на возия, екстериор, интериорен дизайн, както и фактора "забавно". Всяко едно возило получава точки по тези критерии и автомобилът или камионът с най-голям актив печели класацията.
Колите били сортирани спрямо типа си – седани, купета, хечбеци и товарни, а камионите били разделени на пикапи, кросоувъри, минивани и SUV-та. Сред финалистите попаднаха Ford Focus, Mercedes-Benz CLS, Mercedes-Benz ML350 и BMW X3. Сред тази невероятна комкуренция за призовите места се пребориха Audi A7 и Land Rover Evoque.
Само преди няколко месеца ние имахме съвсем лично изживяване с Evoque, затова за него няма какво повече да разказваме. Със сигурност обаче ще драснем няколко кратки реда, за да ви запознаем по-отблизо и с другия шампион - Audi A7.
Като за начало – базовата цена на 2012 Audi A7 3.0 TFSI е 59 250 долара. Обаче, ако желаете боя Moonlight Blue Metallic Prestige пакет, както и екстрите Audi Side Assist and Destination, то сумата скача на 67 430 долара.
А7 пристига с 3-литров V6 TFSI двигател, какъвто имат и S4, A6, A8 и Q7. Конете, които развива са 310, а въртящият момент е 440 Nm. Скоростната кутия е Tiptronic с 8 предавки пълен автоматик и мокър съединител. Това оборудване също е стандартно за всички Audi-та със задвижване и на четирите колела. Това е така, защото тази трансмисия разделя съотношението предни-задни на 40:60, като при нужда блокира диферинциалите, за да може останалите колела да наваксат.
Според производителите автомобила ще достига 0-100 км/ч за 5,4 секунди, като е електронно ограничен на 209 км/ч. Разбира се европейската конфигурация е малко по-облагодтетелсвана, като колите за нашия континет ще са ограничени до 250 км/ч.
Според Audi средният разход на гориво на автомобила е е градски – 13,07 л/100 км , а извънградски – 8,4 л/100 км. Смесено А7 гори 10,7 л/100 км.
Окачването на новата "седмица" е просто уникално. Поведението на пътя е просто чудесно, но както знаем винаги може повече. Точно затова и се предлага подобрено окачване с 19-20-инчови джанти. За съжаление Audi Servotronic, сиреч управлението на волана, е някак по-леко, отколкото би ви се искало и не допринася особено за чувството за скоростен лукс. Спирачките също реагират доста грубичко, но с това определено се свиква, особено зад волана на такава кола.
Интериорът е убийствен. Multi-Media Interface (MMI), подсилено с 6,5 инчов екран, както и малък 5 инчов екран между тахометъра и скоростомера. Сателитно радиор SIRIUS, CD, предлагащо връзка с iPod, USB, AUX. Аудиото е на Bose, предлагащо мощен съраунд и HD звук. Във версията Prestige, е включен Audi Connect, Wi-Fi, който може да захранва 8 устройства, както и достъп до Google Maps.
А сега ви оставяме, да погледнете и видеото, което сме ви подбрали. Надяваме се да ви хареса толкова, колкото на нас. Приятно гледане.
Източник: Autoblog