Едно от най-популярните оправдания при изневяра е "Не е това, което изглежда!". Същото важи и за персонала в хотела, в който сте отседнали. Вие може и да сте на почивка, но хората, които ви обслужват, са на работа и освен ако не сте им оставили бакшиш, при това голям, може да сте сигурни, че приветливата усмивка на лицата им е също толкова фалшива, колкото е алкохолът, предлаган в "Златни пясъци". Не забравяйте, че персоналът на хотела знае много повече за вас, отколкото си мислите, затова не е излишно да изпитате известна доза неудобство, щом решите да се заядете, че матракът ви е твърд, че леглото ви не гледа на югоизточно от северозапад или че нямате гледка към морето, при положение, че сте в Банско, например.
Тайна 1:
Не сте нито първият, нито последният гост на хотела, който мрънка за глупости. Може да сте сигурни и че човекът на рецепцията добре знае причината за дребнавото ви поведение и няма да ви направи отстъпка на стаята толкова лесно – поведението му в подобни ситуации е добре отработено и е свикнал да очаква неочакваното, затова и шкафчето му е пълно с противоалергични лекарства, флашки, допълнителен матрак, влагоабсорбатор и дори вана – все неща, от които гостите спонтанно изпитват непреодолима нужда, щом се настанят.
Тайна 2:
Сигурно сте забелязали момчето, което ви посреща на входа и ви предлага помощта си в пренасянето на багажа. Същото момче, което любезно ви обяснява забележителностите в района, препоръчва ви добро заведение и ви съпровожда до стаята, нарамило под едната ръка деветнайсетте ви куфара, а под другата осемте рокли на жена ви. Това, дами и господа, е пиколото. То очаква бакшиш от вас. В неговите очи вие сте банкнота.
Тайна 3:
Струва ли ви се, че омлетът ви на закуска е подозрително пухкав? По-добре не питайте на какво се дължи това, защото истината боли. Разберете обаче, че "oл инклузив" не означава да си пълните кутийки с храна за стаята. Това е действие, което не остава незабелязано от готвача, а той не обича допълнителна работа и ще останете изненадани колко отмъстителен може да бъде (ако изобщо разберете откъде ви е дошло).
Тайна 4:
Камериерките. И по-точно това, което знаят за вас. Влизайки да почистят стаята ви, докато сте навън, те могат да разберат най-съкровените ви тайни – колко често си сменяте чорапите, какви хапчета пиете, имате ли стомашно-чревни проблеми, колко секс сте правили и къде сте го правили, безопасен ли е бил, очаквате ли дете, момче или момиче ще е, имате ли черна магия или е обикновена хрема. Всичко това създава в главата на средностатистическата камериерка психологически профил на личността ви и ако ви е поне малко неудобно от този факт, ви съветваме да бъдете по-прибрани, когато напускате стаята си. Никой няма да ви се разсърди.
Тайна 5:
Барманите са тъжни хора. Особено тези, които работят в Лоби бара. Те не настаняват гости, не им носят куфарите, не паркират коли, съответно и бакшишът от тези удоволствия липсва. Ще си кажете – да, ама нали си имат клиенти на бара? Е, имат, но какъв е ужасът, когато цяла вечер са обслужвали някого, направили са му 5 различни коктейла, сипали са му 9 водки, цяла вечер са слушали проблемите му, научили са за него повече, отколкото жена му за 10 години брак, а накрая дойде моментът за плащане на сметката и госта изрече заветното: "Пиши я на стаята." Чувството може да се сравни единствено с удар в слабините, а на бармана не му остава нищо друго, освен спокойно да извади ножа от сърцето си и да попие поредната сълза. Е, доставя ли ви удоволствие да си играете с чувствата на хората?
Това са малка част от хотелските тайни. За съжаление не можем да ви споделим повече, защото ако го направим, ще трябва да ви убием.