Не е тайна за никой, който се разхожда из градските улици, че светът е приел по-небрежни нагласи относно бръсненето на лицето. Говорим, разбира се, за масовата тенденция мъжът да си пуска брада. И докато това подхранва едни индустрии, други съвсем очаквано страдат.
Напоследък се наблюдава силен спад в продажбите на ръчни бръсначки и ножчета за бръсначки. В САЩ те са се понижили с цели 5,1%, а големи играчи на пазара като Gillette отчитат 24-процентно намаляване в собствените им продажби.
"Днес мъжете не биват съдени отрицателно, когато пропуснат бръснене - не се смятат за мързеливи или неуважителни", заявява за CNN Масмилиано Меноци, вицепрезидентът на Gillette North America.
Това означава, че компании като Gillette ще трябва да се адаптират към новите течения и да продават също така продукти за поддържане на брада.