Навсякъде само с един чифт обувки  5 Виж всички снимки

15.08.2011, 09:40

   
 

 

Бившият президент на "Adidas” за Япония и САЩ, Роб Лангстаф започна самостоятелен бизнес, като създаде собствена компания – "RYZ”. И познайте: тази нова компания произвежда не какво да е, а спортни обувки или както ги познаваме по-добре – кецове. С цялата си любов към "Adidas”, обаче, г-н Лангстаф е заложил на един модерен трик, който сигурно ще създаде история подобна на тази на компанията на Ади Даслер.

Явно Лангстаф е слушал внимателно на какво ни учи Робърт Кийосаки (автор на "Богат татко, беден татко”, "Наръчник по инвестиране”), защото е направил един уникален дизайн обувки, вложил е всичко в разработването на идеята и така създава основата на новата си компания.

Подобно на повечето успешни бизнес истории, познати на света днес, и тази история започва по най-обикновения начин с най-обикновената идея. По време на престой на летището в Лос Анджелис - LAX,  Роб и неговия партньор Тод Алан Бреланд започнали да разсъждават на глас около идеята да пътуваш само с един чифт обувки. Такива, които подсигуряват стил и комфорт по време на хаоса при пътуването им и също така уверено да служат за следващата им бизнес среща. Наблюдението им скоро се превърнало в концепция. Решени да създадат обувката, която ще пасне на начина им на живот, те открили ниша в пазара – достатъчно универсални обувки, които да преминат от улицата до заседателната зала. Обединявайки чувството за изтънченост със стил вдъхновен от улицата, отдаденият екип предизвиква установения ред, предефинирайки представата за традиционна обувка. Целта им е да създадат продукт, който да служи като основен елемент в гардероба на мъжа от всяко поколение.

Следващата успешна стъпка е създаването на онлайн платформа за състезания или конкурси за графични дизайнерски решения, за които широката публика гласува. Избира се печелившия дизайн, изработва се обувката и се продава. От тук идва и името, което звучи като английската дума "rise” – изкачване, издигане до съвършенство, както обяснява основателя. Идеята е следната: вместо да наема специален екип, компанията използва "ресурсите” отвън, идеите на наистина креативни хора от цял свят. Така освен, че въвличат публиката, те дават шанс на талантите да се проявят.

До къде е способна да достигне една идея? Вижте сами в галерията.

 

   
 
ЕТИКЕТИ
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ