Как го правят в Ню Йорк?  8 Виж всички снимки

15.09.2011, 09:00

   
 

Този месец е много силен както в автомобилен, така и в моден аспект. Германия тъкмо събра автомобилната индустрия във Франкфурт, а САЩ от своя страна привлече целия моден свят в Ню Йорк. Добър баланс бихме казали.

Седмицата на модата в Ню Йорк започна с въпросната вечер на лудата надпревара и пазаруване из улиците със звезди и дизайнери, накратко описанa като Fashions night out. Сега из авенютата на Голямата ябълка пъргаво поддтичват слабички манекенки и заедно с модните маниаци, изложили най-стилните си дрехи върху себе си, се насочват към горещата точка на града – Линкълн център.

Ние обаче виртуално сменихме посоката и се забутахме в една по нюйоркски малка улица в среден Манхатън. На 12-я етаж на една силно американска сграда се намира Studio 06, откъдето се открива страхотна гледка към река Хъдсън и градския пейзаж отвъд. Именно тази подробност е накарала дизайнерът Антонио Азуоло да загърби шума, сензационното представяне и известността на Линкълн център. Творческата сила зад лейбъла Antonio Azzuolo, който тази година спечели стимулиращата финансова наградата за изгряващ талант на Съвета на американските дизайнери и Vogue, избра именно Studio 06, за да представи колекцията си за следващия топъл сезон.

Момчетата излязоха и се подредиха като живи статуи на и до разположените до панорамния прозорец постаменти. Подбраната публика видимо се очарова и в момента, в който дизайнерът се появи, точно в този момент и изчезна. Те го погълнаха.

Видимо интригуващ беше разговорът му с редакторката на американския Vogue, Ана Уинтър, но за нас по-интригуваща е колекцията му за малко далечния пролетен сезон и лудите прически на моделите. За съжаление нямахме късмета да бъдем там (но следяхме всичко отблизо по другия начин), затова се възползвахме от информацията, която списание T успяха да изкопчат от дизайнера. Все пак те бяха там, но ако и ние бяхме Div New York щяхме да се перчим с постигнатото. Засега обаче действаме така: наблюдаваме, синтезираме и споделяме отдалеч.

"Първата ми колекция беше много официална, имаше само костюми. Този сезон проектирах нещата малко по-либерално, почерпих вдъхновение от Les Minets, френско-британско хибридно движение на мод-културата. Тези млади мъже избягват буржоазната култура, но все пак я обличат. Те са груби и непокорни, но едновременно изтънчени и шик."

Личи си всяко едно от споменатите качества в колекцията. Всички момчета бяха спретнати по един особен начин. Непокорното излъчване, постигнато от смесването на различни стилове и съвременни идеи, подчертаваше опитът за постигане на изтънченост. Но не до степен дискомфорт, а до такава, че да те накара да излезеш гордо така облечен на улицата без да търсиш специален повод за облеклото си.

Прическите, обаче, се набиваха по-остро в очите чрез небрежния си, но силно индивидуален ефект. Главният стилист на шоуто Андре Родман сподели отново през списанието на New York Times, че е постигнал с помощта на текстурираща вакса (Shu Uemura) и много спрей (Oribe). Самият той определя косите на новия сезон като "едва доловимо разрошени, но все пак оплетени".

Рошави, след тежкия работен ден, и ние сега се вписваме перфектно сред моделите на Антонио Азуоло. Вижте ги в галерията и черпете идеи, крадете дори.

   
 
ЕТИКЕТИ
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ