Gucci са легенда и ако основателят Гучио Гучи имаше представа докъде ще стигне компанията му, сигурно щеше да е двойно по-горд от наследниците му и сегашните собственици на огромната империя.
Стилът Gucci се е запазил като такъв до ден днешен, благодарение на философията на Гучи винаги да дава най-доброто от себе си, да обръща максимално внимание на детайла и да влага доза вечност и класика във всяко свое творение. На това наблегнаха и следващото поколение дизайнери, но никой не беше открил тайната на успеха, до която достигна Том Форд. Той привлече звезди от световна величина, които без да разберат, се превърнаха в лицето на новата ера в Gucci.
На същия този трик продължават да се осланят и сегашните дизайнери, като за лице на новата им услуга Made to measure (или изработен по мярка), избраха звездата Джеймс Франко. Рекламната кампания, озаглавена "Целият свят на снимачната площадка", поставя под прожекторите личното шивашко изживяване, което Gucci скоро ще предлагат на клиентите си. Самата реклама е заснета в римското студио Cinecittà от френския фотограф Натаниел Голдберг под арт ръководството на агенцията REM и представя Франко на снимачната площадка в кадри от фотосесията. Актьорът изцяло въплъщава представата на креативния екип на Gucci за съвременен джентълмен с изтънчен стил и маниер, който да предаде правилно посланието на новата им инициатива. А то се формулира от изпипаните до съвършенство костюми, ризи и обувки от фини качествени материали и от самочувствието, които носят и което е необходимо на всеки представител на мъжкия пол, "дръзнал" да се облече по своя вкус и своите мерки. 82 вида текстил, които позволяват 178 комбинации от цветове и материи (вълна, кашмир, мохер, копринен сатен, кадифе), както и емблематичните за Gucci бродерии, оформят основата на Made to measure отдела на модната къща.
В началото на следващия месец ексклузивните бутици на компанията по целия свят вече ще са с оборудвани ателиета и ще предлагат въпросната услуга. Съответно ще са необходими от 4 до 6 седмици за изпълнение на поръчката, а цените ще варират спрямо подбраните платове и модели.
За съжаление в България скоро няма да разберем какво е чувството да те поглезят вещите ръце на майсторите шивачи на Gucci, но за сметка на това си имаме професионалисти терзии (по български), които с най-голямо удоволствие биха изработили костюм/риза, изцяло по ваш размер и предпочитания. Разбира се, остава само да откриете своя майстор, защото, както забелязвате Джеймс Франко вече си е разрешил проблема.