
Марката "John Varvatos” може да е известна с елегантните си облекла и аксесоари за спретната ежедневна визия, но дизайнерът Джон Варватос иска модната публика да разбере и за другата страна на лейбъла и визията му за стил – не всичко е само яки тениски и кецове.
Той вече успя да привлече към компанията си имена като Алис Купър и Иги Поп, но не само като верни фенове на стила му, но и като рекламни лица. Поредното му партньорство е също толкова силно колкото предишните и резултатът от това предизвикателство е еднакво страхотен и стилен, колкото и останалите.
The Roots се превърнаха в най-новите рекламни лица на линията очила John Varvatos. Музикантите също се оказаха фенове на марката и тъй като още преди да решат да заснемат рекламната кампания се били снабдили с очила от Варватос, импровизираният опит или репетиция за рекламата се превърна в истинската реклама.
Добрите неща се правят така, от раз. Един дубъл и една песен.
Вижте сами филма-музикално-модно видео, заснето от музикалния фотограф Дани Клинч: