Светлото бъдеще в рекламите на Motorola от 60-те години

03.12.2018, 12:00

Така са си представяли сегашните дни

   
 
Светлото бъдеще в рекламите на Motorola от 60-те години

Сега Motorola се занимава изключително само с мобилни телефони, но през 60-те години на миналия век това не е визитната картичка на марката. Основното им производство е съсредоточено около телевизори, радиоприемници и прочие неща, които са се смятали за символи на комфорта.

Тези илюстрации са създадени по поръчка на мениджърите на  Motorola, а художникът, който ги създава е Чарлс Шрайд. Публикувани са в списанията  Life и Saturday Evening Post.

2116884

2116879

2116883

2116885

2116880

2116887

2116877

2116886

2116882

2116888

2116889

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ