Милионите правят милиони с купони  7 Виж всички снимки

11.10.2011, 09:51

   
 

Когато милиардерите отиват на парти, нещата, за които харчат най-много пари, са огромни бутилки шампанско и вино, като изключим щедрите бакшиши, които раздават след изпитото количество алкохол.

Наскоро руският олигарх Роман Абрамович даде 52 000 долара за вино и трюфели по време на тържествен обяд, а последното руско харчене, за което научихме от Bornrich, било осъществено от милиардер, чието име остава неразкрито за медиите – 100 000 долара за 15-литрова бутилка шампанско Armand de Brignac, (изключваме от сметките бакшиша на щастливия сервитьор от 22 500 долара).

Анонимният пич, който е син на руски богаташ, разхвърлил парите си в нощния клуб Board Room в Чикаго, след като забелязал актьорите Хедър Греъм и Зак Ефрон в същата зала, в която се намирал и той. Явно богатото синче е абсолютно наясно с клубните тенденции и е достигнал до паролата за едно наистина грандиозно звездно парти - "Асо пика", както е известно златното шампанско на Armand de Brignac заради емблемата на компанията.

Brut Gold е най-скъпото шампанско, което избират само богатите и известните, а френската компания намира уникални начини, по които да ги глези и да четка бляскавото им самочувствие. Едно от оръжията им е 15-литровата златна бутилка "Асо пика", която събира идеалното количество пенлива течност, достатъчно да удовлетвори нуждите на зажадняла група приятели и фенове на известните клиенти.

Стъпката, която ги направи абсолютни фаворити на купонджиите с пари и неизменна част от всяко бляскаво събитие, беше 45-килограмовата златна бутилка шампанско Midas. Тя беше продадена на търг за 190 000 долара, което моментално превърна Armand de Brignac в производител на най-скъпото шампанско в света. Истинско доказателство, че всичко, до което се докоснат, се превръща в злато. Затова и гигантската бутилка носи името на гръцкия бог Мидас, който според митологията правел именно това – превръщал всичко в злато.

Най-големият им фен досега е рапърът Джей Зи, който не пропуска да се снабди с поне една "Асо пика", където и да отиде. Но най-грандиозното представяне на любовта си към френската течност милионерът направи по време на фестивала Carnival в Ню Йорк. Събитието е част от кампанията по събиране на средства за фондацията Shawn Carter, чрез която Джей Зи се е нагърбил със задачата да подсигури по-добро образование на личности в неравностойно положение. Ако искате да видите как се събират 1.1 милион долара за благотворителност, разгледайте снимките в галерията ни, където ще придобиете и най-ясна представа какво представлява (поне визуално) "Асо пика".

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ