Как може да откриете Tesla Roadstar в космоса?

22.03.2018, 09:00

НАСА изобразява колата като небесен обект

Как може да откриете Tesla Roadstar в космоса?

Не след дълго след като космическата компания на Илън Мъск изстреля ракетата SpaceX, пуснана яркочервен "Тесла" в орбита, НАСА добави колата към избран списък от небесни предмети, чиято позиция може да бъде проследена в космоса.

Отидете в системата HORIZONS, направена от Лабораторията за реактивни двигатели, каза репортерът Ерик Холтхаус и можете да намерите "SpaceX Roadster" в база данни с "тела от Слънчевата система".

В официалния запис на "Тесла Роудстър" (или Starman) НАСА описва колата като "стандартен автомобил на Tesla Roadster и манекен, облечен в космически костюм, наречен Starman.

Системата HORIZON има специфична цел - генерира данни, които позволяват на хората да следят движението на небесни обекти. Повечето от обектите в базата данни не са направени от човека: включват: 381 106 астероиди, 2435 комети, 168 планетни спътника, 9 планети и Слънцето. Но в списъка има и " избран космически кораб".

Използвайки тази информация, е възможно да се намери Starman в небето, както направи проектът за виртуален телескоп . " Ние веднага забелязахме Tesla Roadster, доста ярко ... движещо се изображение след изображенията на звездите. По време на нашите наблюдения, колата беше на около 470 000 км от нас ", пишат те.

Подобно на други небесни тела, Roadster ще остане в небето, ще се издига и настройва ежедневно. Точно сега, казва Джанлука Маси, астрофизик с проекта Виртуален телескоп, се нуждаете от телескоп от шест инча или по-голям, за да проследите колата. Но тъй като скоростта се изчерпва в космоса, месец след това, ще се нуждаете от много по-голям обхват, най-малко 16 инча.

Данните за орбитата от HORIZONS също така означават, че е възможно да се предскаже кога Starman ще се отдалечи отново от Земята, като по този начин ще бъде по-лесно да се забележи, както се съобщава в доклада на популярнa механика . Най-близкото до колата ще бъде Марс през октомври 2020 г .; ще премине отново покрай Земята през 2026, 2031 и 2039. Отбележете си в календарите и се пригответе.

ДОБАВИ КОМЕНТАР
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ