Британски конструктор и дизайнер Гордън Мъри е абсолютна легенда в автомобилостроенето. Той е участвал в създаването най-успешният в историята болид на F1 - McLaren MP4/4, който през 1988 година печели 15 от 16 старта в първенството. През периода 1991-2004 година пък е начело на екипа, разработил два от първите серийни спортни автомобили на McLaren - F1 и SLR.
Гордън не е първият човек, който се обявява против автомобилите в градовете, но със сигурност е най-противоречивият – какво кара подобен легендарен конструктор на титанични машини да застане против използването им в градовете?
Отговорът на въпроса е лесен – Мъри казва, че градовете не са създадени за мощни автомобили. И не само това, за разлика от останалите хейтъри, той дава решение на проблема. За целта властите на Острова ще трябва да последват примера на Япония, която още през 1959 година прие закон за автомобилите "кей кар". Те се облагат с минимални данъци, като собственици им получават и сериозни отстъпки при плащане на мястото за паркиране.
Гордън е готов да разработи подобен автомобил – компактен, лек и екологично чист, като ще помогне на жителите на мегаполисите да се отърват от дискомфорта, който изпитват при употреба на сегашните си превозни средства в големите задръствания. Машината ще има и някои ограничения - сравнително ниска максимална скорост, 2-3 места и малък багажник, но ще отговаря на всички изисквания за безопасност - както за возещите се в нея, така и за пешеходците.
Това не е всичко!
Конструкторът вече има изготвен прототип. Това е 3-местният Murrary T.25 с 0,66-литров бензинов двигател, а вече има и електрически.