Току що навлизаме в 2012 година, но смятаме, че вече е време да разгледаме колите на 2013. Затова на дневен ред, смятаме да ви представим осмото поколение на А4. След излизането на четвъртото поколение на Mercedes C-class, което се отличава с визията на купе, както и много важното появяване на шесто поколение BMW 3-та серия, най-накрая излезе и 2013 Audi A4.
Новото A4 ще излезе заедно с 2013 A4 Allroad Quattro в средата на 2012 година. Дизайнерите са повдигнали хоризонталните линии на колата, добавили са нови фарове, пригодени и за мъгла, заедно с доста по-големи въздухо-заборници, които са снишени.
Audi-то излиза с 2,0-литров TSFI, с мощност от 208 коня. Ускорението е 282 Nm, между 1500 и 200 оборота. Теглото на автомобила е 1613 килограма за европейския пазар, докато за американския е 1654. Това е защото в Европа се предлага с ръчна, шест-степенна скоростна кутия, докато за континента отвъд океана е с осем-степенен Tiptronic.
От производителите казват, че консумацията на гориво е паднала с около 10 процента. Градският разход е 11,2л/100км, а извънградския е 8,11л/100км. Средният разход излиза на 9,41л/100км. И въпреки това, ускорението 0-100 км/ч става за 6.3 секунди, като максималната скорост е ограничена на 209 км/ч.
В спортния пакет предлаганите гуми ще бъдат 18 инчови Bridgestone Potenzas, докато в стандартния ще са 17-ки. Въпреки това обаче, осмата серия на А4 е с много по-добро управление, за разлика от предходните си събратя. И тъй като Audi-то е all-wheel-drive, отношението между преден и заден диференциал е 40:60. А ако изберете 8-степенния Tiptronic, то ще може да избирате от режимите на возене на Audi, а те са – Comfort, Auto, Dynamic и Efficiency.
Относно интериора има какво да похвалим. В колата е поставен MMI (Multi-Media Interface), чрез който може да управлявате почти всичко. Казваме почти, защото от Audi се сетиха и отново върнаха управлението на климатика в аналоговия му вариант.
Сега отново да кажем, че Европа ще намаже повече. Стандартния модел за стария континент ще бъде V6 3,0-литров, TFSI със супер-турбо. Той развива 268 коня, което е с 60 повече от американското изпълнение. Е, как да не ни е по-добре тук, а?
Докато чакаме, новото А4 да излезе в САЩ през юли, искаме да ви споделим и най-важното. Очакваната базова цена е 33 000 долара, което не е много за това прекрасно бижу.
Източник: Autoblog