Най-яките рекламни плакати, които най-вероятно не си виждал!

17.04.2018, 13:00

Не, нямаме на Зайо Байо

   
 
Най-яките рекламни плакати, които най-вероятно не си виждал!

За разлика от много български производители, хората извън страната ни наистина държат на рекламата. Имат и чувство за хумор даже. 'Щото това в най-лъскавите апартаменти да ядеш най-евтиния салам – не ни е много смешно. Ето как хората, които знаят как си вършат работата.

YandR, Малайзия, 2008

Тук копирайтърите се опитват да ни убедят, че омекотителят Softlan е толкова свеж и така добре омекотява, че прави дори потния мощен борец да прилича на цветенце.

2050344

Bose, САЩ, 2006

Слушалките на марката толкова добре изолират градския шум, че момчето изобщо не подозира, че до него има водопад убиец. Не е много оптимистично, но оптимистите не слушат музика и не се опитват да се изолират от обществото. Целевата група е ударена.

2050346

DDB, ЮАР, 2007

Производителя на батерии ти показва какво ще започнат да правят децата ти, ако им паднат батериите на играчките. Слоганът: "Не позволявай на играчките да умрат".

2050342

Texas Creative, САЩ, 2007

Студентите по реклама от Тексаския университет пък ти показват, колко е мощен телескопа, който се опитват да ти продадат. Всъщност... луната също може да се окаже китайско производство.

2050340

Leo Burnett, Франция, 2007

Боговете на кетчупа Heinz ти казват, че всичко има вкус на картон без техния продукт.

2050343

Duval Guillaume, Белгия, 2008

Производителя на каски Lazer ти показва, коя е най-здравата част в екипировката.

2050349

Grey, Сингапур, 2013

Отново закачка с децата – любим похват на производителите на батерии Duracell. Слогана е "Някои играчки никога не умират" и нас определено ни плаши цялостната концепция.

2050350

Euro RSCG, Сингапур, 2009

Остроумна дори многосюжетна реклама на фотоапарата Nikon S60, който може да прихване до 12 лица в кадър. Има цяла серия подобни снимки. Тази на нас ни е любима.

2050341

Pristop, Словения, 2007

Рекламата на джипа  Volkswagen Touareg не става ясна от първия момент. После виждаш логото и прихваш от смях. Добре им се е получила.

2050348

Publicis Frankfurt, Германия, 2009

Пред теб е реклама на прахосмукачки  Rowenta. Сега, много може да спорим какво чувство за хумор имат германците, ама дай им оръжия да правят – там са богове.

2050345

Provid, Украина, 2008

Има какво да се научи и от украинците. Особено, когато говорим за махмурлук. Слогана гласи, че "Махмурлукът е опасен".

2050347

   
 
ЕТИКЕТИ
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ