За разлика от много български производители, хората извън страната ни наистина държат на рекламата. Имат и чувство за хумор даже. 'Щото това в най-лъскавите апартаменти да ядеш най-евтиния салам – не ни е много смешно. Ето как хората, които знаят как си вършат работата.
YandR, Малайзия, 2008
Тук копирайтърите се опитват да ни убедят, че омекотителят Softlan е толкова свеж и така добре омекотява, че прави дори потния мощен борец да прилича на цветенце.
Bose, САЩ, 2006
Слушалките на марката толкова добре изолират градския шум, че момчето изобщо не подозира, че до него има водопад убиец. Не е много оптимистично, но оптимистите не слушат музика и не се опитват да се изолират от обществото. Целевата група е ударена.
DDB, ЮАР, 2007
Производителя на батерии ти показва какво ще започнат да правят децата ти, ако им паднат батериите на играчките. Слоганът: "Не позволявай на играчките да умрат".
Texas Creative, САЩ, 2007
Студентите по реклама от Тексаския университет пък ти показват, колко е мощен телескопа, който се опитват да ти продадат. Всъщност... луната също може да се окаже китайско производство.
Leo Burnett, Франция, 2007
Боговете на кетчупа Heinz ти казват, че всичко има вкус на картон без техния продукт.
Duval Guillaume, Белгия, 2008
Производителя на каски Lazer ти показва, коя е най-здравата част в екипировката.
Grey, Сингапур, 2013
Отново закачка с децата – любим похват на производителите на батерии Duracell. Слогана е "Някои играчки никога не умират" и нас определено ни плаши цялостната концепция.
Euro RSCG, Сингапур, 2009
Остроумна дори многосюжетна реклама на фотоапарата Nikon S60, който може да прихване до 12 лица в кадър. Има цяла серия подобни снимки. Тази на нас ни е любима.
Pristop, Словения, 2007
Рекламата на джипа Volkswagen Touareg не става ясна от първия момент. После виждаш логото и прихваш от смях. Добре им се е получила.
Publicis Frankfurt, Германия, 2009
Пред теб е реклама на прахосмукачки Rowenta. Сега, много може да спорим какво чувство за хумор имат германците, ама дай им оръжия да правят – там са богове.
Provid, Украина, 2008
Има какво да се научи и от украинците. Особено, когато говорим за махмурлук. Слогана гласи, че "Махмурлукът е опасен".