Счита се, че рекламата трябва да предизвика силна емоция. Някои се престарават, други (като повечето български рекламисти) хич не стават... Като цяло пред теб са примери за шокиращи реклами, които по различни причини са забранени (ще разбереш какви).
Рекламата на алкохолната напитка Bacardi е забранена, защото унижава и използва "уродлива" жена.
Израелската компания Kiss Tobacco е санкционирана. Причините са "непристойна прилика с хора".
А това е реклама на хазартната компания Paddy Power. Трябва ли да обясняваме?
Креативността на чилийските рекламни агенти да представят батериите Energiser, нещо не допада на контролните органи.
Създателите на плаката, рекламиращ токчета, нЕкак твърде буквално предават информацията.
Социалната реклама против тютюнопушенето във Великобритания, е забранена защото плаши децата. Нас също плаши...
Рекламната кампания на Gucci също е забранена във Великобритания, но не знаем кого плаши.
А това, дами и господа, е рекламна кампания, която предлага продукт – грим за покойници. Пак не много добре приета във Великобритания.
Коледна реклама на Diesel.
Според моралистите рекламата на Tom Ford, е порнографска.
Това, няма нужда да ти го обясняваме.