Светът на рекламата не би бил толкова шарен и интересен, ако не бяха копирайтърите и дизайнерите, които да измислят визията му. Светът на рекламата не би съществувал изобщо, ако ги нямаше поръчителите. Поръчителите, иначе казано клиентите, обаче често не са наясно с идеите си и какво точно искат от рекламистите, в резултат на което последните изпадат в кататонен ступор, без да знаят как да реагират.
За да си отмъстят, група дизайнери решават да направят серия постери с едни от най-неадекватните забележки, които са получавали от своите клиенти. Както ще видите, получила се е изключително забавна серия.
Ще знам какво искам, когато го видя.
Не може ли жената на картинката да изглежда сякаш е изгорила 300 калории?
Харесва ми, но не може ли снегът на картинката да изглежда малко по-топъл?
Таргет групата ни са мъже и жени на възраст от 0 години нагоре.
Не съм сигурен, че глобус и паспорт се асоциират с пътуване.
Сандвичът трябва да изглежда по-игрив.
Знам, че каза, че телевизионната реклама ще е анимирана, но това е анимационно филмче!
Банановата капка ще управлява ли шоколадовата подводница достатъчно реалистично?
Всеки знае, че момичетата под 25 г. не носят поли.
Тя е прекалено стара за да бъде баба, не можем ли да го оправим?
Направете логото по-ГОЛЯМО.
Можете ли да го завъртите малко във Фотошоп, за да може да се види повечко отпред?
Принтирах го на хартия, но анимираното гифче не се движи?
Не можем ли просто да използваме картинка от интернет?
Можем ли да направим прасето по-секси?
Искаме да изглежда по този начин, но не го копирайте, просто го променете малко, но го запазете същото!