Как да се измъкнем от неприятности в ресторанта?

Няколко съвета от обслужващия персонал

   
 
Как да се измъкнем от неприятности в ресторанта?

Дойде време и за последната част от признанията на барманите, сервитьорите, хостесите и управителите на заведения. Вече ти разказахме за "Няколко признания на сервитьори, които ще те шокират" и "Какво вбесява сервитьорите?". Сега ще ти разкажем как да се справиш с неприятните ситуации, за да избегнеш секретите и телесните течности в храната и питието. Съветите отново са напълно реални.

1. Редовният клиент, който не оставя бакшиш, просто няма как да стане "любимият клиент", дори да е прекрасен човек. - Надежда, сервитьорка в арт-кафе

2. В коктейл "Б-52", често вместо Куантро наливат обикновена водка. Това може да го забележиш, ако барманът трудно запалва шота. Като цяло важи и за други коктейли. – Михаил, барман в американски бар

3. Когато избираш ресторант с чуждестранна кухня, гледай да има хора от съответната страна. Примерно: китайски - китайци, идийски - индийци, френски - французи, не само персонала, но и клиентите. – Екатерина, хостеса във френски ресторант

4. Не питай "Колко калории има в свинската пържола?", ако наистина те интересува - не си поръчвай. Ще те излъжем, за да ти вземем парите." – Екатерина, хостеса във френски ресторант

5. В нашия ресторант, но и в много други, има специална зона за "нелюбими клиенти". Там най-често попадат скръндзите и клиентите с лошо отношение. Персоналът нарича тази зона "място за плъхове". Там храната идва с голямо закъснение и бонус от неприятни телесни течности. Ако си обидил персонала или не си оставил бакшиш, не се появявай скоро в същия ресторант. – Ахмед, сервитьор в ресторант за африканска кухня

6. Картинката в менюто е примерна, ястието често няма същия вид. Така че избирай на базата на изброените продукти и описанието, а не по картинката. - Емилия, сервитьорка в европейски ресторант

7. Ходете в нови ресторанти, там се грижат много повече за клиентите. – Алекс, управител на ресторант

8. Мисли реално – за малко пари няма да ядеш качествено и ще получиш боклук. – Андрей, управител на спортен бар

9. Внимавай, в менюто цените може да са показани за 100 грама, а в ястието да има 250 - 300 грама. Тогава сметката ти скача 3 пъти. - Надежда, сервитьорка в ресторант

10. Отсявай прилагателните. "Ароматна китайска патица с азиатски билки и тибетски подправки върху червени, сладки картофи" е просто патица с картофи на фурна. – Лидия, управител на ресторант

11. Ако имаш забележки към сервитьора, не го обиждай. Накарай го да повика управителя, това е правилният начин. – Андрей, управител в бар

12. Не вярвай на убежденията за достойнствата на някое вино. Често ресторантът има договор с марката, а сервитьорът ще получи бонус от продажбата. - Екатерина, хостеса във френски ресторант 

1577169

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ