
След като цели 8 години проучва пазара на бельо Рой Реймънд взема заем от 40 000 долара от родителите си и още 40 000 долара чрез банков заем и поставя основните на днешния гигант "Виктория Сикрет". Първият магазин от веригата е отворен в Пало Алто, малък град в залива на Сан Франциско.
Още през първата година марката печели сумата от 500 000 долара. Пари, достатъчни, за да спонсорират последвалата експанзия на бельо с етикет "Виктория Сикрет". През 1982 Рой Реймънд създава и първия каталог, който се продава добре. Рой отваря и още няколко магазина в Сан Франциско. Стратегията му обаче да разчита на мъже клиенти се оказва неуспешна. Постепенно марката се доближава до фалита. За щастие на Реймънд, магазина му посещава Лесли Уекснър, който купува бранда. Той бързо усеща, че проблемът на марката е, че не си е спечелила достатъчно популярност сред жените.
Лесли Уекснър заимства много модели от европейския пазар на бельо, който по онова време е много по-разработен от американския. Променя моделите и интериора на магазините и по този начин печели жените, но запазва най-гледаното от мъжете- каталога.
През 1986 към екипа на марката се присъединява Грейс Никълс. Тя разширява разнообразието от продукти като добавя обувки, вечерно облекло и парфюми.
Към днешна дата брандът е прочут и със своите ревюта, на които дефилират най-сексапилните модели от цял свят. Първото ревю се състои през 1995 и е определено от критиците като модното събитие на века. През годините на ревютата дефилират имена като Тайра Банкс, Хайди Клум, Ирина Шейк, Шанел Иман, Наоми Кембъл, Адриана Лима, Жизел Бюндхен.