Представете си следната ситуация. Петък вечер, с гаджето отивате на кино, ще гледате новия филм с Лео ди Каприо (напр. Титаник 2, блях). В залата обаче няма места, ужас. С мацката се тюхкате около 28 секунди, когато една от касиерките на киното съвсем любезно ви информира, че току що са се освободили две места и то точно по средата на салона. Зверски късмет.
Щастливи и влюбени или ако не влюбени, то в страстен плен на хормоните, хванати ръка за ръка с девойката, пристъпвате в залата и о, ужас! Останалите 148 човека решили да гледат Титаник 2 са все здрави, яки, татуирани от глава до пети мъжаги, очевидно рокери, които в момента, в който вие гълъбчета се появявате, впиват очи във вас все едно сте им изяли десерта.
И тъй като вие сте един съвсем нормален, средностатистически пич, е съвсем нормално да изпитате известна доза притеснение от създалата се ситуацията. Сещате се. Изпотени длани, разширени зеници, учестено дишане, преглъщате тежко. А местата ви чакат приветливо в центъра на това море от зверски тестостерон. Е стиска ли ви най-хладнокръвно да повлечете мацката със себе си и да се пльоснете точно по средата на киносалона, който прилича повече на Каварна Рок Фест, отколкото на премиерата на новия Титаник с Лео ди Каприо? Стиска ли ви?
Този въпрос го задаваме не защото на нас ни стиска толкова много, честно казано, не сме сигурни дали бихме седнали съвсем спокойно на местата си в киното или бихме подвили опашка и напуснали скимтейки, държейки се за полата на гаджето. Питаме, защото картината, която ви накарахме да си представите всъщност е съвсем реална и е може би най-яката част от най-новата рекламна кампания на една от любимите ни бири - Carlsberg.
Както ще видите на клипчето, не на всеки му стиска, но тези, които успеят да си седнат на местата, без да им настръхнат пуканките, на момента са поздравени от най-близкоседящите рокери с току що отворена бутилка леденостуден Carlsberg и то под овациите на всички останали в залата. Е, достатъчно мъже ли сте за Carlsberg? Защото вече има начин да проверим!