Артист промени известни лога, заради короновируса

23.03.2020, 09:00

Много оригинално!

   
 
Артист промени известни лога, заради короновируса

Словенският креативен директор Jure Tovrljan преобразява известни лога, така че да отразят трудностите на социалното дистанциране. 

Tovrljan стартира проекта преди около седмица, когато всичко е залято с елементарни мемета за пандемията от коронавирус. Пред чуждо издание той споделя, че от известно време се е чудел как ще изглежда русалката на Starbucks с маска.

Corona Extra

2221020

Олимпийски игри

2221015

LinkedIN

2221021

Nike

2221012

Good year

2221022

Starbucks

2221019

NBA

2221011

Master Card

2221014

US Open

2221016

Target

2221013

United Airlines

2221018

Mobil

2221017

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ