Microsoft изпрати на своите подразделения официални писма, в които се призовава служителите да се откажат от шегите за първи април що се отнася до тези с журналисти и клиенти.
Както пише The Verge идеята е на маркетинговия директор на компанията Крис Капосела. Тои пише, че "цени труда и времето на хората, които са отделили време да подготвят шеги с цел доброто настроение на всички", но на фона на сегашните скандали това може да доведе само до нежелани реакции.
"Това е времето в година, когато технологичните компании се опитват да са възможно най-креативни с помощта на трикчетата за Деня на шегата. Понякога резултатите са забавни, а понякога – не. Имайки предвид резултатите триковете имат умерено положително влияние и могат да се разберат погрешно. Отчитайки препятствията, с които технологичните компании се сблъскват, бих помолил всички екипи в Microsoft да не правят никакви публични шеги."