![Adidas реши да не използва тази реклама, но сега тя спечели интернет Adidas реши да не използва тази реклама, но сега тя спечели интернет](http://div.bg/pictures/1833237_595_.png)
Adidas има формула за правенето на добри реклами и тя включва най-вече присъствието на богати световни звезди, които си изкарват супер добре, докато са облечени с Adidas и същевременно успяват изобщо да не приличат на батки.
И може би това е причината компанията да откаже невероятно въздействащата реклама, която студентът Eugen Merher е направил за тях. Тя е дълга 100 секунди и разказва историята на бивш германски маратонец, който живее в старчески дом. Той намира старите си Adidas-ки и в опит да си спомни и преживее отново отминалите времена, се опитва многократно да избяга от дома.
Разбира се, в края всичко се подрежда и рекламата е едновременно разчустваща и приповдигаща. Въпреки това ѝ липсва партито, мадамите и готината музика. А това са важните неща. Но пък Adidas пак печелят, де. Игнорирали са рекламата, но тя пак им прави реклама. Profit.