Обикновено, когато стане дума за реклами, си представяме някакви тежки скучнотии, прекъсващи филма на най-интересното, в които някакви тъпаци се опитват да ни продадат тъпитe си продукти, защото смятат и нас за тъпаци. Всякакви реклами на прах за пране, пяна за бръснене, застраховки живот, дамски превръзки и лекарства за простатата са истинско мъчение, но за щастие има и изключения. Малко, но все пак има.
Понякога като от нищото се появяват готини и агресивни реклами, които или са смешни и те карат да ги гледаш отново и отново, или носят силно послание, което те хваща за гърлото. Сега ще ви покажем няколко рекламни изображения от втория тип. Често подобни кампании са посветени на организации, които разчитат на шока, за да представят на обществото идеите с каузите си, друг път към световни марки, които не ги е страх, че ще съсипят името си, опитват се да провокират и така да привлекат вниманието върху себе си. И в двата случая ефектът е много по-голям, отколкото да оставиш леля Мария да говори глупости в продължение на 30 секунди.