Лондон се запали. Всъщност на места се взриви. Доста обезумели хора тръгнаха по улиците и явно показаха разярената си страна.
Едно време бунтарската природа на младежите стана причина за възникването на явлението Swinging London, което промени историята завинаги – в културен аспект с положителен ефект. Днес обаче, основата е друга. Няма и следа от стремеж към еволюция в музиката, изкуството и модата. Вместо това всички тези луди палежи и грабежи са предизвикани от гняв. А гневът носи само лоши последствия, както за хората, така и за икономиката.
Ето един пример – Levi's отложиха представянето на новата си рекламна кампания в Англия, защото нещеш ли темата е въстанието на младите. Разбира се, идеята е коренно различна и просто чистата случайност напасва двете картини една върху друга. Но докато едната насърчава израза на личността и действия с позитивен характер, то втората не знам какво насърчава. Факт е обаче, че заснетата преди месец реклама "Now Is our time” няма да бъде показвана в Англия по никакъв начин, за да не предизвика по-унищожително отражение на първомайските демонстрации в Берлин, кадри от които са използвани в рекламата. Изключвам изцяло плътния мъжки глас, който звучи в продължение на 1 минута (колкото е дълга и "Legacy”) и мотивиращо изрича думи, написани от американския писател Чарлз Буковски, един от идолите на нонконформистите.
Твоят живот е твой живот.
Не позволявай да се превърне в мрачно подчинение.
Има начини.
Някъде има светлина.
Може да не е много,
но разсейва тъмнината.
Бъди бдителен.
Боговете ще ти дават шансове.
Разпознай ги.
Вземи ги.
Не можеш да победиш смъртта,
но можеш да победиш смъртта в живота, понякога.
И колкото повече се учиш да го правиш,
толкова повече светлина ще има.
Вдъхновяващ текст, който те кара да се замислиш. За съжаление точно в момента силата на словото ще бъде заличена от силата на зрението и най-вероятно никой няма да му обърне внимание. Поне никой в Англия.
"Go forth” олицетворява енергията и събитията на нашето време, не е застъпник на никое определено движение или тема. Тя (рекламата) говори за оптимизъм, позитивни действия и пионерство.", говорител на Levi's обясни пред вестник Metro. "С оглед на случващото се в Лондон, временно премахнахме рекламата от Facebook и кината в страната".
Ние сме далеч от Велика Британия и мисля, че можем спокойно да се насладим на едноминутното наследство, за което говорим през цялото време. Вижте "Go forth" и помислете дали да излезете навън с бухалки, бомбички и боксове.