Вероятно сте наясно, че рекламата е изключително важно нещо. А ако се показва по телевизията, направо си е задължителна. Затова и не се учудихме, когато научихме за най-новата рекламна кампания на сайта за залагания Betfair, която е оригинална и забавна.
Идеята е няколко футболисти от ФК Бромли да станат ходещи реклами в буквалния смисъл на думата. Поканен е професионалният фризьор Даниел Джонсън, който получава една изключително тежка задача – да подстриже играчите на английския тим. "Голяма работа", ще си кажете вие, сигурно всеки би се справил успешно с машинката, особено на обиграните футболни глави. Да, но се оказва, че работата не е чак толкова лесна, защото изискването на Betfair било не просто да се направят стандартни футболни прически, а да се оформят QR кодове, които водят вероятно до мобилната версия на сайта за залагания. Но не сме съвсем убедени, тъй като опитахме да сканираме кодовете и нищо не се случи. Със сигурност рекламата е привлякла вниманието на английските футболни запалянковци, което е довело до някакви облаги за компанията.
Преди два дни се изиграха мачовете от Първи редовен кръг за купата на ФА, в който се включват и полупрофесионални клубове. Някъде там, сред многото срещи, се състоя и двубоят между Лейтън Ориент и ФК Бромли с онези футболисти с QR кодовете. Нашите герои загубиха безславно с класическия резултат 3:0. Да се надяваме, че от Betfair са им платили добре, защото такава сериозна загуба трудно се преглъща, а с подобни прически – вероятно и още по-трудно.