Електрическата революция при автомобилите продължава с Fisker Surf - най-новият хибриден автомобил на американския автомобилопроизводител Fisker Automotive. Колата е кросоувър братовчед на Fisker Karma, която бе представена на автосалона в Париж преди година.
Surf-ът на Fisker бе представен на автосалона във Франкфурт преди няколко дни и подобно на предшественика си грабна вниманието на тези от любителите на луксозни автомобили, които са положително настроени към все по-широкото въвеждане на хибридни и електрически задвижващи системи.
Петвратият кросоувър впечатлява с меки и плавни екстериорни черти, както и с просторен и удобен интериор. Surf разполага със същата задвижваща система като тази в Karma, т.е. може да измине 80 км,захранван само от електромотора, докато при активиране на бензиновия турбо двигател максималният пробег на автомобила се увеличава с 400 км.
Максималната мощност на Fisker Surf е 410 к.с. като 260 от тях са благодарение на бензиновия двигател. При изцяло електрически режим автомобилът ускорява от 0 - 100 км/ч за 7,9 секунди, а с помощта на двигателя с вътрешно горене - за забележителните 5,9 сек. В първия случай максималната скорост е 153 км/ч, а при втория - 201 км/ч.
Като цяло показателите на Surf са доста добри за хибриден автомобил, дори и луксозен като този. Освен това колата е оборудвана с 22-инчови Circuit Blade колела, спирачки Brembo, оцветени в ярко оранжево и ярки LED стопове. Ако решите да закупите тази красавица, можете да се възползвате и от възможността да разположите слънчев панел на тавана на колата, който да генерира допълнително електричество за електромотора.
Fisker Surf не предлага кой знае каква иновация откъм технологически параметри, но определено може да омагьоса всеки авто-фен с изтънчения си дизайн, на който можете да се насладите и Вие благодарение на снимките в нашата галерия.
Мнозина смятаха този автомобил само за концепция, но производителите на Surf увериха, че колата ще влезе в серийно производство най-късно в края на следващата година. Все още не е ясно на каква цена ще се предлага моделът, но едва ли ще е по джоба на обикновения български шофьор. Нищо не пречи да мечтаем и поне до края на следващата година да пускаме тото.