Макар че Cipher е непозната марка в България, не можехме да игнорираме страстта, която е вложил дизайнерът на компанията в стилните си трейнъри.
Cipher се ражда през 2007г., благодарение на канадеца Колин Томпсън и от тогава оригиналните му обувки се продават главно сред скейтборд средите от багажника на колите на все по-нарастващата група фенове на марката. Малко преди да лансира собствен онлайн магазин, Томсън започва да продава вече популярните си обувки на места като Asos, Hervey Nichols и Autograph menswear.
Новата колекция
За Volume IV Томпсън открадва едни от най-популярните цветове на миналия сезон, като ярко розово, сиво, лилаво и червено и ги подчертава и разиграва в семпъл, геометричен и асиметричен дизайн. Всеки модел е произведен от лесна за поддържане телешка кожа или велур, като при някои от интересните решения на два слоя е използвана и овча кожа. Комфортът и качеството на обувките са подплатени от революционните подметки от така наречената "пяна с памет", която се наглася спрямо стъпалото на собственика си.
Цените никак не са за подценяване, но с гореописаните качества трудно се намират обувки на пазара. Особено в България. И дори да ги откриете, то цените ще са същински конкурент на Cipher, така че разгледайте галерията и ако се върнете отново на текста, натиснете ТУК.