След появата на Facebook една от най-разпространените професии сред младите хора е бачкането в гореспоменатия сайт или някаква друга наскоро излязла социална медия. Както при всички други професии, и тук обявата за работа е доста примамлива и добре изпипана. Даже прекалено добре. Вижте каква всъщност е истината зад захаросаните обяви и какви точно ще са вашите работни функции.
"Редактор в социална медия"
Описание на длъжността: Създаване на идеи, писане на интересни материали и даване на предложения за развитие на сайта.
Какво всъщност ще правите: Ще публикувате забавни снимки на котки в Instagram профила на сайта ви.
"Социален анализатор"
Описание на длъжността: Изготвяне на подробен анализ на съдържанието на сайта и представяне на месечни и годишни доклади.
Какво всъщност ще правите: Ще броите колко харесвания има страницата и ще съобщавате на шефа.
"Отговорник по развитието"
Описание на длъжността: Изработване на стратегия за развитие и бъдещи програми.
Какво всъщност ще правите: Ще създавате хаштагове, които никой извън компанията не използва.
"Координатор в социална медия"
Описание на длъжността: Гъвкаво работно време идеално за младежи, прохождащи в бизнеса.
Какво всъщност ще правите: Ще помагате на хората да си влизат в профила когато са си забравили паролата.
"Старши мениджър в социална медия"
Описание на длъжността: Създаване на фенска база в социалните групи.
Какво всъщност ще правите: Ще плащате на Facebook и Twitter да тръбят колко сте велики.
"Директор в социална медия"
Описание на длъжността: Управление на присъствието на марката в социалните платформи.
Какво всъщност ще правите: Ще принуждавате цялата фирма да харесва глупавите ви публикации.
"Началник на отдел в социална медия"
Описание на длъжността: Управление на екип, установяване на връзка с другите екипи и установяване на връзка с другите медии.
Какво всъщност ще правите: Ще разбирате какво е популярно след като то отдавна вече е популярно.
"Маркетинг мениджър в социална медия"
Описание на длъжността: Ще отговаряте за съставянето на стратегии и тяхното изпълнение.
Какво всъщност ще правите: Ще обяснявате на маркетинг отдела защо трябва всъщност да работят.
"Стажант в социална медия"
Описание на длъжността: Наблюдаване и активно участие в творческия процес.
Какво всъщност ще правите: Ще отхвърлят всичките ви идеи, ще бъдете белязани като некадърници, ще напуснете, ще си основете собствен сайт и ще забогатеете.