Forbes за първи път направи рейтинг на най-богатите тиктокъри. Тя включва тийнейджъри, които печелят милиони долари благодарение на TikTok. Изглежда, че ще им бъде трудно да си представят живота без популярно приложение.
Адисън Рей Естерлинг
Приходи: 5 милиона долара
19-годишната Адисън танцува от детството си, а след появата на TikTok, тя започва да качва кратки видеоклипове на танците си там. Това ѝ позволи бързо да спечели абонати. В момента Адисън си партнира с Рийбок и Даниел Уелингтън, и ще бъде домакин на собствено шоу в Spotify.
Чарли Дамелио
Приходи: 4 милиона долара
16-годишната дама е лидерка е по брой последователи в TikTok - тя има 76,8 милиона. Чарли публикува кратки видеоклипове на танци, много от които са станали вирусни. Тя си сътрудничи с много известни компании и има собствена марка дрехи.
Дикси Дамелио
Приходи: 2,9 милиона долара
Дикси е по-голямата сестра на Чарли Дамелио. Момичетата често се появяват в клиповете една на друга. Според Forbes, Дикси няма толкова много последователи (32,8 милиона), но това не я спира да печели от доходоносни рекламни договори. Плюс това тази година Дикси започна певческата си кариера. Първият й сингъл, Be Happy, набра 2 милиарда гледания в TikTok и беше изтеглен няколко милиона пъти от Spotify.
Лорън Грей
Приходи: 2,6 милиона долара
Преди TikTok, популярната американска певица и модел вече има голяма база от фенове. Първите ѝ сделки със спонсорство не бяха най-добрите, но сега тя сключи изгодни сделки със Skechers, Hyundai и Burger King.
Джош Ричардс
Приходи: 1,5 милиона долара
Джош бързо се издигна, заради своя имидж на сложен тийнейджър. Той си сътрудничи с Reebok и HouseParty, произвежда свои сувенири, а също така подписва договор за издаване на песен с Warner Records.
Майкъл Ле
Приходи: 1,2 милиона долара
20-годишният Майкъл основава свой собствен колектив в TikTok - Shluv House. Той си сътрудничи с много известни марки, като производителя на енергийни напитки Bang.
Спенсър Х
Приходи: 1,2 милиона долара
Мечтата на Спенсър е да стане наистина известен битбоксър и смята TikTok със своите договори и сделки за отличен инструмент за осъществяването му.