 
                    
                    
                Прекрасно разбираме, че за всеки влак си има пътници и за всяко нещо, което се предлага на пазара, се намират купувачи. Това обаче не ни пречи да смятаме, че е грехота да се дават пари за неща, които реално нито са от ползва, нито са необходими. Те са просто скъпи играчки, чрез които евентуално да се демонстрира богаташки статус и да се привличат момичета. Като следващите например:
1. Подводница Seabreacher-Y - 100 000 долара
Сигурно е много яко да си имаш собствена подводница във формата на косатка и да си джиткаш из морета и океани с нея. Въпросът е струва ли си?
2. Интерактивна билярдна маса Obscura CueLight - 25 000 долара
Да, винаги сме си мечтали от една страна да имаме огромен хол, а от друга - в него да си сложим собствена билярдна маса. Но 25 000 долара няма да дадем за нея, най-малкото защото нямаме толкова.
3. Легло "Космически боен кораб" - 15 000 долара
Да, в началото вероятно ще се вълнуваш или детето ти ще се кефи, че си ляга в космически кораб. Но след няколко седмици кефът ще изчезне, а финансовата дупка не.
4. Лодка - 1 000 000 долара
Сигурно е голям кеф да ловиш риба с лодка за един милион долара. Ние няма да разберем.
5. Мотор TRON - 55 000 долара
Факт, че "TRON" е култов филм и моторите в него веднага ни хванаха окото, но някак си нямаме потребност да извадим 55 бона, за да имаме такъв. Който дори няма къде да го караме...
6. Слушалки STAX SR-009 - 5250 долара
Не сме убедени, че за които и да било и за каквито и да било слушалки си заслужава да се похарчат такива пари.
7. Камион-амфибия - 1 195 000 долара
Офроуд изживяванията ще преминат на съвсем друго ниво. Признаваме - това може би е единствената джаджа от този списък, която бихме искали наистина да имаме. Или поне да подкараме веднъж.
 Браузърът ви не се поддържа повече. Моля, преминете на модерен браузър.
 
        	Браузърът ви не се поддържа повече. Моля, преминете на модерен браузър. 
		 
                 
	
 
            






 
					 
                             
                             
                            


