През юли 1950 година директорът на немския цирк в град Вупертал решава да направи интересна реклама – да повози животните от цирка в знаменитата Вуперталска окачена железница, в това число и 4-годишната слоница – Тифани.
Тифани обаче не се кефи на височини и това става ясно на работниците в цирка, след като вагоните потеглят. Тифани се побърква, прави дупка във вагона и пада от 12 метра в реката Вупер. Удивително, но по време на падането слоницата не е пострадала. Няколко човека от екипа имат травми, но всички са живи.
Сега истината:
Всъщност снимката е монтаж, за фалшива маркетингова стратегия, която директора измисля, за да превлече хора в цирка. Тифани никога не се е качвала на окачената железница. Нито едно животно от цирка не се е качвало в окачената железница. След фалшивата реклама Тифани си живее още 40 години в цирка, а после в резерват във Франция.
Резултатите:
Фалшивата случка става толкова известна, че всички билети се изкупуват за месеци напред – всички искат да видят слона гмуркач.