
Нова хорър игра е на хоризонта, но тя има интересен обрат - няма да играете просто като някой друг; ще играете изключително като котка, взираща се в бездната, за да разкрие мрачни мистерии. "Пътят към дома" беше тихо обявена като заглавие на проекта, но тя вече предизвиква вълни заради странната си, но интригуваща предпоставка.
За какво се разказва в "Пътят към дома"?
За разлика от по-голямата част от плашещите заглавия, където бягате от чудовища или разплитате мистерии като човешко същество, The Way Home ви поставя в позицията на котката. Геймплеят включва надничане в бездната на обитаваните от духове къщи, където духове се издигат от тъмнината. Взирането за възможно най-дълго време генерира напрежение, докато не успеете да прогоните съществото или да станете негова жертва.
Това е бавно горящ материал, който съчетава психологически ужас с търпението и интуицията на котка. Вместо да се плаши от силни звуци, акцентът изглежда е върху настроението, страха и зловещото усещане от чакането нещо да се разрази.
Защо се откроява в жанра на ужасите
През последните години хорър игрите разширяват границите си, но The Way Home се откроява с минималистичния си дизайн и перспективата, фокусирана върху животните. Котките винаги са били свързвани с мистерия, фолклор и суеверия, а превръщането им в главна героиня се докосва до тази дълбока културна асоциация.
Механиката на използване на втренчен поглед като меч и броня също обръща типичния екшън-ориентиран хорър геймплей в нещо по-малко шумно и по-ужасяващо, където тишината, както и статичността, могат да бъдат толкова ужасни, колкото и враговете.
Кога можем да очакваме излизането на "Пътят към дома"?
В момента се съобщава, че играта е в процес на разработка и все още не е обявена дата на пускане. Според ранните тийзър трейлъри, разработката изглежда не е стигнала твърде далеч. Това означава, че феновете на инди ужасите може би ще трябва да изчакат до края на 2025 г. или по-късно, за да се насладят напълно на ужаса.