
Филмът спечели малко над 100 милиона долара в световен мащаб през първия си уикенд, сравнимо с римейка на Дъмбо на Тим Бъртън, който често се смята за голям провал.
С производствени и маркетингови разходи, възлизащи на впечатляващите 350 милиона долара, Disney сега е изправен пред предизвикателство да възстанови инвестицията си.
За сравнение, "Цар Лъв" от 2019 г., "Красавицата и звярът" от 2017 г., "Книга за джунглата" от 2016 г. и "Малката русалка" от 2023 г. си осигуриха над 100 долара в страната по време на премиерните си уикенди.
Резултатът със сигурност ще добави въпроси относно дългосрочната стратегия на Disney за копаене на своя трезор за римейкове на живо. В процес на подготовка са предстоящи нови версии на "Moana" и "Tangled". Игрална версия "Lilo & Stitch" стартира през май.