
Facebook наистина е ненаситен звяр, нали? Не се задоволява с изземането на цялото ви свободно време, докато вие леко се движите по пътя си, като се разсмивате с клипове с животни или хора които се пребиват, столквате снимките в профила на някого или прости пишете статус, той сега иска ПОВЕЧЕ, ПОВЕЧЕ, ПОВЕЧЕ.
Това е стрелба по времето, което сте прекарали в момента и в гледане на телевизия - и е стартирана нова функция, за да направиточно това. Той се нарича "Гледай" и ще даде възможност на потребителите да откриват видеоклипове, да създават "списъци
за гледане" и да осигуряват по-лесен начин да гледат и следват изложби, направени от артисти, марки и издатели. Повечето видеоклипове, които понастоящем гледате във Facebook, са с по-кратко разнообразие - често 30 секунди, може би за няколко минути, но Facebook иска да гледате по-дълго съдържание от съдържанието, за да ви държи на сайта по-дълго и за печели повече от вас Вече са взети пари от финансирането на някои оригинални "ориентирани към общността" шоу програми, за да "помогнем да вдъхновим създателите и да зародим екосистемата" - с други думи, да покажем на потенциалните създатели на съдържание как се прави.
ората, които правят оригинално видеосъдържание изключително за Facebook, ще спечелят 55% от приходите, генерирани от рекламни паузи в програмите. Гледането ще замени раздела "Видео" в мобилното приложение Facebook и ще се появи и на версията на компютъра и на телевизионните приложения на Facebook. Тя ще организира видеоклипове в секции като "какво кара хората да се смеят" (което решава с броя на "хаха" емотикони, които привличат потребители), както и неща като "най-обсъждани". Както винаги, то ще бъде персонализирано, за да видите какви са вашите приятели, които гледат и реагират.
"Гледането на шоуто не трябва да бъде пасивно", заяви основателят на компанията Марк Зукърберг в публикация във Facebook. "Това може да бъде шанс да споделите едно преживяване и да съберете хората, които се интересуват от едни и същи неща".
В блог, публикуващ "Гледайте", директорът на продукцията Даниел Данкър заяви: "Гледайте е платформа за всички създатели и издатели, за да намерите публика, да изградите общност от страстни фенове и да печелите пари за тяхната работа".
С този първоначален ход - опитвайки се да накара "творците на общността" да направят шоута, а не големите телевизионни зверове - изглежда, че това ще се случи след като се почувствате повече в YouTube.
Въпреки това, с Facebook заявявайки, че пуска някои свои собствени шоута - включително Бейзбол на Мейджър Лийг, Баскетбол за жени, родителски шоута и сафари шоу от National Geographic - скоро ще се случи и с Netflix.