Един добър пример за "недобър" маркетинг  6 Виж всички снимки

15.09.2011, 17:08

   
 

На околовръстното на Пловдив се случи нещо странно. Едно момче в червено сако разпери ръце и в синхрон с вятъра започна да жъне крайпътните треви.

Появи се второ момче, наметнато с трудна за определяне връхна дреха, и захлупило поглед под шапка с права периферия стоя край пътя приблизително 10 минути.

Първото момче започна да говори нещо на датски. Мина бяла кола и чернокрилият внезапно заподскача като ущипана коза.

Първият смени костюма си със черен и изпадна в несвяст, а вторият се изгуби в храстите.

Какъв е изводът?

Никакъв. И най-вероятно точно до такъв ще стигнете и вие като изгледате най-новата рекламна кампания на Dior. Разликата е незначителна – мястото на действието не е околовръстното на Пловдив, а неупомената пуста улица, която със сигурност не е в България.

Идеята на Крис Ван Аш може и да е била добра, но резултатът е кривнал малко встрани. Защо е решил да представи точно по този начин иначе добрата си есенно-зимна колекция е без значение. От значение е да изгледате видеото и да си извадите поука. Ако можете.

И да запомните, че ако някой ден решите да влезете в модния бизнес, трябва да изскочите с нещо наистина супер (мега, хипер) гениално, за се конкурирате с тази реклама, която сигурна съм ще я помнят поколения.

Или дори няма да я гледат. 

   
 
ЕТИКЕТИ
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ