Британската икона Dunhill откри гласа си за есента. За втора поредна година луксозната компания ще възложи задачата на трима Големи мъже, които да застанат не само като лица в рекламната им кампания, но и като фигури, които разбират, проповядват и вярват в същността и философията на компанията.
"Voice” говори за знаменитости или света на славата. Създадена с помощта на истински мъже на различна възраст и с различно минало, но всеки отличителен по своя начин. Мъже, които са постигнали велики неща в живота си и превъплъщават вечни ценности, към които си заслужава да се стремиш – качества като състрадание, посвещаване и убедителност. Брилянтни, вдъхновяващи мъже с мнение и богати истории, които да разкажат.
Чрез характерните черно бели фотографии този сезон в икони на Dunhill се превръщат откривателят и лидер на много експедиции Сър Ранълф Файнс, театралният директор Майкъл Грандедж и балетният танцьор Рупърт Пенфадър.
Мъжете зад изящно изработените костюми говорят и излъчват "елегантност, индивидуализъм, всеотдайност, експертност и личен стил", както твърди маркетинговия директор на Dunhill, Джейсън Бекли. "Те застават зад това, в което вярват. Хора, които определят себе си с действията си и които не могат да бъдат по-малко от това, което са, защото това е тяхната природа."
Всяка една дума, всеки един глас ще може да бъде чут в целия свят. Лицата на всеки един от тримата герои ще се появи в международните списания още през септември. Магазините Dunhill гордо ще се перчат с черно белите снимки от красивата фотосесия и елегантно облечените сър Файнс, Грандедж и Пенфадър ще спират минувачите с внушителната си визия.
Вдъхновихме се и решихме да споделим с вас едно скромно начало към по-висшия мъж, който можете да бъдете. Изразено с моден език, това е блейзерът с двойно вталяване и двуредно закопчаване, изработен от немачкаем мохер. Мъжете, които го представят, са постигнали върховете в живота си, а вие можете да започнете по обратния начин, като първо облечете успеха.