 
                    
                    
                Видяхме редица туниг пакети, който засягаха най-вече дизайна на върховния хибрид на BMW. Момчетата от германската компания Gabura Racing Technologies направиха нещо съвсем различно, съсредоточавайки се върху задвижващата система на i8.
  Тунинг компанията директно е премахнала хибридната система на автомобила. Бензиновият агрегат с три цилиндъра и електромоторите са отстранени, като на тяхно място е поставен двигателят от
  последното М6.
  
  Агрегатът с 4,4 литра е доработка от Alpina, която му доставя допълнителни 200 к.с. Още няма ясни цифри за мощността, но достига около 800 к.с. - BMW М6-Competition разполага с 600
  к.с.
  
  Двигателят е V8 с нова секвенциална трансмисия с 6 степени, разположена пред задния мост, а задвижването е задно.
Gabura Racing Technologies не разкрива още показателите на машината. При всички положения те ще са впечатляващи, като се има предвид, че серийният i8 има мощност от 362 к.с. и ускорява от 0 до 100 км/час за само 4,4 сек.
 Браузърът ви не се поддържа повече. Моля, преминете на модерен браузър.
 
        	Браузърът ви не се поддържа повече. Моля, преминете на модерен браузър. 
		 
                 
	
 
             
					 
					 
					 
					 
					 
                             
                             
                            


