През януари, далечната вече 1994 година, американската дизайнерка Дона Каран направи европейския дебют на мъжката линия към иконичната си марка DKNY. Това се случи във Флоренция по време на търговския панаир за мъжки облекла и аксесоари Pitti Uomo.
След дълго отсъствие от цели седем сезона, Каран ще се завърне в града на Ренесанса, за да донесе в Европа свежото американско настроение, погледнато през погледа ѝ в есенно-зимната и пролетната ѝ колекции DKNY Men. Разбира се, дизайнерката е заложила на вечния си нюйоркски стил, насочен към "модерните мъжкари, които водят луд начин на живот", както самата тя споделя пред WWD.
Дона Каран обаче ще бъде само един от акцентите на панаира, по време на който ще бъдат облагодетелствани единствено и само мъжете. Началото на Pitti Uomo 81 вече беше поставено вчера, а до 13-ти януари (петък) произведенията си ще представят 1073 световни модни компании, като Adam Kimmel/Carhartt, Azzaro, Barbour, Cerruti, Dockers, Everlast, Fred Perry, Gap, Mason's, Alexander McQueen и много други. Всички дизайнери ще обменят вижданията си за съвременното мъжко облекло, ще представят текущите и бъдещи тенденции и ще ги споделят с всички заинтересовани клиенти. Тук се открива и страхотна възможност за нови изгряващи таланти, които искат да се покажат пред света, а международната платформа, която предоставя събитието, е идеалното място.
Това е добра възможност и за тези от вас, които могат да си позволят да посетят Флоренция точно сега, тъй като ще попаднете на невероятни предложения на добри цени и ще станете част от няколко партита, които също са поместени в графика за събитието. Всичко това означава само едно – невероятно модно забавление в компанията на звезди от световна величина в един вибриращ от изкуство град. Нещо подобно на Fashions Night Out, но с продължение от три дни и доста по-различно от Седмицата на мъжката мода, която съвсем скоро ще започне "турнето" си от Милано.
Останалите или заетите личности като нас могат да се разделят с партитата, но въпреки всичко да наблюдават отблизо случващото се и дори да вземат участие. Да благодарим на новите технологии и на хората, които са се погрижили да има и онлайн панаир във виртуална връзка с реалния.
Приятно (онлайн) пазаруване и забавление!