Децата от "Хари Потър" започнаха да правят филмите от мега продукцията преди повече от 10 години. И сега, когато и 8-я им договор за последната продукция от серията приключи и всички те преминаха през пубертета, една тежка задача увисна върху тях като бесило: всички те трябва, а и искат, да започнат да изглеждат като възрастни, макар че дори е трудно да не започнем параграфа с думата "деца". Но ако изглеждаха като възрастни, можеше и да ги харесаме като такива. Всъщност това е и тяхната стратегия.
Самият Хари Потър, т.е. Даниел Радклиф, направи блестящо представяне на червения килим облечен в Prada и страхотен костюм в три части на Simon Spurr. Ема Уотсън се забърка в рекламните кампании на Burberry за няколко сезона и се приземи на корица на американския Vogue в едно от летните им издания.
Сега е наред и Рупърт Гринт (червенокосия приятел на Хари), който остана някъде да играе на криеница. Но изглежда, че ще се появи от нищото с доста силно присъствие в последната рекламна кампания на Band of Outsiders. Гринт се съюзил с друг актьор от филма – Том Фелтън, и под ръководството на дизайнерът Скот Стърнбърг сътворили типичното за марката Polaroid приключение. Разбира се, има къщи с каменни и дървени стени, с карти, книги, стари лампи, полилеи и разни други типични за приказката предмети в интериорното им пространство и нещо, наречено "Магическия замък". Разликата този път е, че момчетата не изглеждат като магьосници въобще. Изглеждат като порастващи мъже.