Докато в България ни занимават с реклами за гъбички, запек и кръв в слюнката, скрити от погледите ни остават много реклами с послания, далечни от това да си купим поредния продукт, излязъл на пазара. Вярно е, че обществото днес е потребителско, но компаниите започнаха да прекаляват с безмислените си внушения и още по-глупавия начин на изразяване в няколкото секунди рекламен спот. Рекламата става все по-малко въздействаща като маркетингов похват, тъй като зрителите изключват телевизора в мига, в който първата се появи на екрана. Чисто информативните реклами, на които днес сме свидетели, не могат да се сравнят с тези, които имат истинско, значимо послание и успяват да накарат човек да се замисли. И не става въпрос за реклами на прах за пране, а за такива със социално значение. Някои от тях ще ви покажем в този материал.
Ако не си събирате боклуците, птиците ще го направят
Това виждат хората, когато пушиш
Цензурата разказва различни истории
Разсеяни сте докато шофирате - мислете от двете страни
Цветът на кожата не определя бъдещето ти
Изсичането на горите започва с разгръщането на страницата
НЕомраза.
Пести хартията, спаси планетата!
Не говори докато шофираш!
Жертвите на насилие са хора точно като мен и теб.
Преждевременен край: Статистически, ако пушите, историята ви ще приключи преди истинския край
Замърсяването на въздуха убива 60 000 души годишно
Пушенето води до преждевременно състаряване
Like-ването не помага на никого. Стани доброволец. Спаси живот.
Колкото по-бавно, толкова по-добре.