Ето колко лъжлива може да бъде рекламната фотография

23.01.2015, 12:30

GIF-чета ще ви покажат как изглеждат снимките преди и след обработка

   
 
Ето колко лъжлива може да бъде рекламната фотография

И на децата им е ясно, че огромна част от снимките по принцип са обработени по някакъв начин и тази изкуствена постпродукция вече се счита за нещо съвсем нормално. Да, но именно това приемане на фотообработващите програми като част от снимачния процес лишава хората от възможността да усетят кога някоя снимка е яко изкуствена и кога е съвсем леко пипната.

Сега мислим да ви дадем няколко примера точно за такава прекомерна обработка на снимки, които са създавани за рекламна цел, но все пак са твърде, твърде "оправени".

1464686

1464684

1464685

1464687

1464683

1464688

   
 
ДОБАВИ КОМЕНТАР 
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ