![Имената на марките такива, каквито трябва да бъдат! <p>Преди време ви показахме <a href="../%D0%98%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%BE-%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5-%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%BD%D0%BE_l.a_i.511471.html" target="_blank">материал</a> с имента на различни марки, които цял живот произнасяме грешно. Днес ви представям работата на италианеца Марко <span style="background-image: url(../img/wline.gif);">Шембри, която показва как биха изглеждали </span>логотата на известните <span style="background-image: url(../img/wline.gif);">брандове</span>, ако съответстваха с това, което предлагат.</p>](http://div.bg/pictures/1855200_595_.jpg)
Преди време ви показахме материал с имента на различни марки, които цял живот произнасяме грешно. Днес ви представям работата на италианеца Марко Шембри, която показва как биха изглеждали логотата на известните брандове, ако съответстваха с това, което предлагат.
Преди време ви показахме материал с имента на различни марки, които цял живот произнасяме грешно. Днес ви представям работата на италианеца Марко Шембри, която показва как биха изглеждали логотата на известните брандове, ако съответстваха с това, което предлагат.